فروش ويژه مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت
نوشته شده توسط : مدير فروش
مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت



مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت تقدیم به تمام طراحان و علاقمندان به امور گرافیکی. زیباترین و باکیفیت ترین بک گراندهای گرافیکی در اختیار شماست. به سادگی زیباترین طرح ها را با این بک گراندها طراحی کنید! این مجموعه در دو پکیج پارت 1 و 2 که شامل 9 DVD نقره ای می باشد در بسته بندی اورجینال و شکیل عرضه می شود.
Background Canvases Collection 1 , 2 مجموعه ای بی نظیر از هزاران تصویر پس زمینه گرافیکی، موضوعی و فوق العاده با کیفیت در سایزهای گوناگون و عظیم چاپی است که کار طراحان و گرافیست ها را در خلق اثری بسیار زیبا و گیرا، بسیار ساده می کند. پس زمینه های فوق العاده با کیفیت این مجموعه در 5 سایز رایج و بزرگ چاپی تهیه شده است و قابل استفاده در تمامی طراحی ها از تمام موضوعات است. در این پکیج 7 سری از سری این محصولات گرافیکی از کمپانی مطرح دیجیتال جوس کلکسیون شده است که مجموعه ضروری و بی نظیر را برای گرافیست ها فراهم آورده است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 31000 تومان

مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت



:: موضوعات مرتبط: گرافيك , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت , بك گراند , بك گراندهاى گرافيكى با كيفيت , مجموعه عظيم بك گراندهاى گرافيكى , بك گراند با كيفيت , فروشگاه اينترنتىlox-stb , مجموعه بزرگ بك گراندها , بك گراند با كيفيت , مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت , خريد مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت , بک گراندهای گرافیکی با کیفیت , خريد بک گراندهای گرافیکی با کیفیت , فروشگاه بک گراندهای گرافیکی با کیفیت , بک گراندهای گرافیکی , بک گراندهای , بک گراندها , مجموعه گرافیکی , خرید تصاویر گرافیکی , عکس های با کیفیت عالی , تصاویر کیفیت بالا , میهن استور , سیستم همکاری در فروش , مجموعه گرافیکی , خرید تصاویر گرافیکی , عکس های با کیفیت عالی , تصاویر کیفیت بالا , میهن استور , سیستم همکاری در فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: